Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Πιάσε μια μπύρα | Original Beer Cosmetics by Manufactura

Tην εταιρία Manufactura την έχω αναφέρει και σε προηγούμενο post. 
Έχει πολύ όμορφα και αγνά προιόντα
 σε αρκετά προσιτές τιμές και μπορώ να πω πως έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη.

Κάτι που είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί είναι πως η συγκεκριμένη εταιρία δεν κάνει δοκιμές καλλυντικών πάνω σε ζώα.

Πρόσφατα, λοιπόν, αγόρασα την ενυδατική κρέμα από τη σειρά 
Original Beer Cosmetics.
Πριν ξεκινήσω να λέω γι αυτήν, να σας πω 
πως η επιδερμίδα μου είναι κανονική/μεικτή.



Χαρακτηριστικά

-75ml
-Είναι για κανονικά/ξηρά&ευαίσθητα δέρματα
-Απορροφάται εύκολα
-Χωρίς χρωστικές, χωρίς PARABENS
-Χάρη στη μπύρα, η οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα, έχει αναπλαστική και καταπραυντική δράση.

Η δική μου πλευρά

-Απορροφάται αμέσως, κάτι το οποίο ζητάω σε μια ενυδατική κρέμα.
-Είναι ιδανική είτε για πρωί είτε για βράδυ και πριν το μακιγιάζ.
-Κάνει το δέρμα μαλακό αφήνοντας μία πολύ ωραία και ελαφριά μυρωδιά πάνω στο δέρμα.
-Με βοηθάει στο να επουλωθούν/υποχωρήσουν τυχόν σπυράκια.


Μην φαντάζεστε πως θα μυρίζει Heineken και Amstel :P καμία σχέση.
Είναι στα 11,00 ευρώ, μία τιμή φυσιολογική για ενυδατική κρέμα. 
Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι η ποσότητα της 
η οποία θα ήθελα να είναι μεγαλύτερη.

Πού θα βρείτε προιόντα Manufactura

Δυστυχώς τα Καταστήματα , που προμηθεύονται αυτά τα προιόντα στην Ελλάδα είναι ελάχιστα όπως θα δείτε ανοίγοντας το link.

Μπορείτε όμως, αν δεν σας βολεύουν, να παραγγείλετε από το by nature eshop.

Αυτά από εμένα.
Τα λέμε σύντομα.
Kisses





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου