Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Movies of January #PersonalReview

Επειδή πλέον από εκεί που πήγαινα σινεμά αρκετά τακτικά, τώρα έχει περιοριστεί αυτό κάπως τα τελευταία χρόνια, οι ταινίες που επιλέγω θέλω να είναι αν όχι ποιοτικές, σίγουρα να μην κλαίω τα λεφτά μου και το χρόνο μου, κάτι το οποίο παλιά το είχα πάθει αρκετές φορές.

Λίγα λόγια λοιπόν για τις 2 αγαπημένες ταινίες του μήνα (κατά την προσωπική μου άποψη)

Django:
Για μένα, που δεν τρελαίνομαι για βία και όπλα, ο Κουέντιν Ταραντίνο πραγματικά με ξάφνιασε.
Γουέστερν, ωμή βία και ιδιαίτερο χιούμορ. Να τονίσω πως η μουσική επένδυση σίγουρα θα σας μαγέψει(κλασσικός Ταραντίνο). Είναι ταινία που πραγματικά αξίζει να δείτε.



Life of Pi:
Μία πολύ συγκινητική περιπέτεια με την οποία θα νιώσετε σίγουρα αγωνία ειδάλλως, είστε ρομπότ :P
Απίστευτα καλοφτιαγμένη ταινία και σύμφωνα με άλλα reviews προσεγγίζει επιπέδου "Avatar". (Δεν την  έχω δει, να πω την αλήθεια, τη συγκεκριμένη αλλά έχω ακούσει/διαβάσει τα καλύτερα.) Η ζωή του Πι, αγγίζει θέματα θρησκείας, φύσης και κυρίως πίστης σε πολλά ζητήματα. Θα καταλάβετε αν την δείτε.
Δεν λέω περαιτέρω. :P






Εσάς ποιες ήταν οι αγαπημένες του μήνα?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου